Härlig söndag

Idag har jag spenderat dagen vill sjön, legat på bryggan och solat. Det har varit en riktig härlig söndag med god mat, frukter och bär, Ipoden och bok. Jag kan tack och lov säga att jag inte är blek längre (Slipper fuska fram färg med BUS).
Batterierna är åter laddade för en till veckan på jobbet :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen smörja in mig med min Body butter, självklart med kokosdoft (vad annars!?)
Och avnjuta resten av kvällen med min bok, riktigt bra är den...om man är sugen på något lättsmält.
Ha en bra kväll!                                                                                                                 
                                                                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0