Favorit märke..

Nu när jag satt och tittade efter nya och roliga produkter hittade jag en ny variant på en älsklingsprodukt från Philosophy.
Det är en ansiktstvätt/cleanser som heter Purity made simple, fördelen med den är att den inte torkar ut huden samt fungerar som ett-stegs-cleanser. Vilket betyder att man får en oerhört rent resultat utan att först ta bort smink med en remover, tvätta ansiktet, sedan använda ansiktstoner. Nu har det kommit en high foaming daily cleanser i pumpflaska som ger ut en färdig skum. Jag vet redan nu att den här kommer bli en storsäljare (favvo hos mig) eftersom det enda "nackdelen"  om en sådan fanns med denna produkt var just att det var svårt att få den upplöddrad.
Plus att sist jag köpte mitt ansiktskräm (använder Cliniderm) så fick jag med en liten kit med just en såndan här pumpflaska med färdig skum och jag tyckte att förpackningsättet var helt underbart. Synd bara att jag nyligen köpte en vanlig Purity-flaska, de håller ju en evighet!

Kommentarer
Postat av: Anna

Den ska jag oxå köpa nästa gång..tack för tipset :)

2008-07-28 @ 16:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0