Efter jobbet

Just nu är jag så rastlös att jag håller på och klättrar uppför väggarna här på jobbet!
Missförstå inte mig, jag älskar mitt jobb men jag är tyvärr inte riktigt van vid att sitta vid mitt skrivbord och inte ha så mycket att göra. Jag brukar oftast vara småstressad på dagarna (bra tempo) så att timmarna flyger förbi!

Funderar just nu på att snart röra på mig hemåt (stanna en snabbis förbi Åhléns City för att köpa en ny Essie Smoothie och ett besök på Hemköp där under för lite ingredienser). Sätta på mig sneakers och ut och jogga/powerwalka. Kan till och med tänka mig avsluta träningspasset med lite yoga. Jag älskar min rosa yogamatta från Nike, dock används den inte lika flitigt som den egentligen borde. Men vi ska se till att det blir ändring på det med...nja...iaf fram tills semester :)






Kommentarer
Postat av: Carro

Det behöver jag verkligen göra,

Kul att du är tillbax



kram!

2008-07-29 @ 17:28:05
Postat av: Mika

Hej tjejen!!

Har saknat din blogg ett tag!

welcome back, du var saknad/kramis

2008-07-29 @ 17:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0